Translate

dinsdag 5 november 2013

Sorry!

Tja, een kleine sorry hebben jullie wel verdiend!!
Ik weet niet hoe vaak jullie voor niks mijn blog bezocht hebben, maar het kwam er steeds niet van......;(
Maar ik ben er weer en ik ga vanaf nu weer mijn best doen wat vaker te bloggen!!
Maar dat ik niet geschreven hebt, betekent niet dat we niks beleefd hebben.
Allereerst hebben we 2 heerlijke weken herfstvakantie gehad.
We zijn ruim 1 1/2 week in Nederland geweest, helaas heeft niet iedereen hier iets van gemerkt.....
Ik heb mijn best gedaan, maar het is helaas niet gelukt iedereen even te zien.
Maar heel veel mensen hebben we ook wèl even gezien!
En dat was fijn, gezellig en leuk!
De kinderen, vooral dochterlief, heeft ook heel wat vriendinnen opgezocht en heerlijk bijgeklept.
En natuurlijk hebben we flink geshopt, want ook al hadden we het niet ècht gemist, als het dan weer even kan is het toch wel heel lekker!!
Sinds gister zijn de kinderen weer naar school!
Het was gelukkig minder spannend voor ze dan na de zomervakantie!
Vol goede moed gaan we nu de periode in tot de kerstvakantie.
De aanplakbiljetten van de kerstmarkten hangen al overal en de eerste kerstversiering is gesignaleerd.
Intussen ben ik ook een jaartje ouder geworden, hebben we een gezellig feestje gehad met alle inwoners van ons dorpje en volg ik braaf mijn franse lessen.
Toverstokje in het frans??? Nou gewoon, baguette magic, logisch toch??

Ook hier regent het nu soms hele dagen, is het vroeg donker en wordt het kouder.
Maar het haardje doet goed zijn best, de kaarsjes brengen gezelligheid en tussen de buien door gaan we lekker het bos in.
We roosteren walnoten en buiten vuurtje stoken mag ook weer, dus de vuurkorf brandt soms ook.
Herfst = Heerlijk!

Tot slot nog zoals beloofd in mijn vorige blog!!!! Een paar foto's!!



            Ons heerlijke huis 
           
 
Het schuurtje met lekker bankje
 
  
Aan hout geen gebrek deze winter!! Inmiddels ligt alles netjes gestapeld (dankjewel pap!)
 
 
Ook de voorraad walnoten is weer flink aangevuld (dankjewel mam!)
 
 
 
 
 
Prachtig uitzicht over de Lot, vlak bij ons in de buurt
 
Vanaf nu vaker foto's! Als je eenmaal weet hoe het moet.......
 
 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om weer wat van jullie belevenissen te lezen. Mooie foto's hoor. Zo zal de herfst met al zijn kleuren in die omgeving ook heel mooi zijn.
    Blijf vooral schrijven dan blijven we een beetje bij.
    Groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor met de foto's! Fijn dat alles wat " vertrouwder" aan gaat voelen en misschien dat het dan wat prettiger voor m.n. Marit wordt en dat wensen we natuurlijk allemaal! Jammer dat we Marit niet gezien hebben, maar natuurlijk was ze druk met haar " vriendenkring" en er komen vast wel meer mogelijkheden ( misschien " Kerst"?). Hier alles bij 't oude. Paul werkt en werkt!!!, saaie boel hier voor hem lijkt mij, maar de Kerst is al in zicht!
    Ik had graag geweten hoe dat werkt met die foto's, zal het Fernanda vragen, die kan mij vast wel helpen! Kus voor jullie van Loes & Jaro.

    BeantwoordenVerwijderen