Translate

woensdag 7 augustus 2013

Vakantie?!

We zijn al weer ruim een week thuis na onze laatste vakantie in Lherm.
Want vanaf eind augustus gaan we er wonen, dan is het toch geen vakantie meer???
Weer thuisgekomen, zijn de kids voor 2 weken naar hun vader gegaan en Paul is weer hard aan het werk in zijn schoenmakerij.
En ik??? Tja, ik ben thuis, per 1 augustus werk ik niet meer bij de huisartsenpost.
Voor het eerst sinds 22 jaar geen baan, het voelt vreemd.
Als vakantie, maar toch ook weer niet.
Het voelt allemaal wat onwennig, ik hou erg van duidelijkheid en dat ontbreekt nu even.
Één ding is duidelijk, over 3 weken vertrekken we naar Frankrijk!!!
De komende weken staan in het teken van afscheid nemen van collega's, familie en vrienden.
Etentje hier, uitstapje daar, ik ga er lekker van genieten........


2 opmerkingen:

  1. Hoi Anita! en gezin natuurlijk!

    Wat tof dat jullie de stap ook gaan nemen! Wij zijn hier nu een jaar in een soortgelijke situatie, man werkt in Nederland en ik ben hier met de kids, en het bevalt ons prima! Mocht je de komende tijd een klankbord zoeken: ik houd me aanbevolen hoor. Veel succes en geluk de komende tijd!

    groetjes, Elly, café au lait blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie, de eerste!! Ik zal je vast nog wel eens raadplegen!

      Verwijderen